białołeka
grafika
Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy
Naczelnik Katarzyna Perz
ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa
pok.: 137
tel.: 22 443 84 85
faks: 22 443 83 01
 
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Białołęka należy prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu Dzielnicy, delegatur biur Urzędu oraz filii archiwum zakładowego Urzędu, w tym utrzymywanie i eksploatacja dzielnicowych obiektów administracyjnych.

Zadania Referatu Administracyjnego

Do zakresu działania Referatu Administracyjnego wchodzącego w skład Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Białołęka należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez wydział, w tym m.in.:
    • prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej,
    • prowadzenie ewidencji na kartach osobistego wyposażenia,
    • współuczestniczenie w inwentaryzacji,
    • prowadzenie spraw związanych z likwidacją składników majątku ruchomego;
  2. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez wydział i przekazanych do korzystania przez Urząd Stanu Cywilnego;
  3. zapewnianie zaopatrzenia materiałowego komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy i delegatur biur Urzędu, w tym m.in.:
    • realizacja potrzeb Wydziałów dla Dzielnicy w zakresie zakupu sprzętu biurowego, artykułów biurowych, artykułów spożywczych, druków firmowych, wizytówek, biletów komunikacji miejskiej, pieczęci, w tym pieczęci urzędowych, prasy, wydawnictw i mebli oraz innych artykułów niezbędnych do zapewnienia ciągłości działania Urzędu Dzielnicy,
    • realizacja potrzeb delegatur w zakresie zakupu: sprzętu biurowego, artykułów biurowych, prasy, wydawnictw oraz mebli,
    • zakup wody dla pracowników zgodnie z wytycznymi BHP;
  4. prowadzenie gospodarki magazynowej;
  5. nadzór nad realizacją umów dotyczących zakresu działania wydziału, w tym:
    • obciążanie najemców lokali użytkowych za media zgodnie z zawartymi umowami,
    • obciążanie innych użytkowników lokali w budynku Urzędu Dzielnicy za media zgodnie z zawartymi porozumieniami, umowami,
    • obciążanie innych użytkowników przyłączy do mediów komunalnych;
  6. przygotowywanie projektu załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy w zakresie działania wydziału oraz jego realizacja, w tym:
    • opracowywanie planu wydatków na realizację zadań bieżących i inwestycyjnych,
    • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonania załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy w zakresie działania wydziału,
    • nadzorowanie wydatków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych,
    • prowadzenie ewidencji wydatków wydziału;
  7. zapewnienie obsługi transportowej we współpracy z biurem właściwym w sprawach obsługi transportowej, w zakresie określonym w regulaminie obsługi transportowej Urzędu m.st. Warszawy oraz użytkowania samochodów służbowych i samochodów prywatnych w celach służbowych;
  8. prowadzenie rejestru oraz zbioru umów dotyczących zakresu działania wydziału;
  9. prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sali konferencyjnej Urzędu Dzielnicy.

Zadania Referatu Gospodarczego

Do zakresu działania Referatu Gospodarczego wchodzącego w skład Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Białołęka należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem dzielnicowymi budynkami oraz lokalami, w których mieszczą się komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy, delegatury biur Urzędu oraz filii archiwum zakładowego Urzędu, a w tym:
    • sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym oraz estetyką lokali i budynków Urzędu Dzielnicy,
    • prowadzenie spraw dotyczących eksploatacji lokali, instalacji i urządzeń,
    • zabezpieczenie dokumentacji technicznej użytkowanych budynków i lokali, gromadzenie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji technicznej,
    • planowanie i prowadzenie remontów oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją,
    • nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach i otoczeniu budynku Urzędu Dzielnicy,
    • nadzorowanie prac pielęgnacji zieleni wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Dzielnicy,
    • realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (zakup środków higieny osobistej i ochrony indywidualnej),
    • podejmowanie działań na rzecz racjonalnego i efektywnego wykorzystywania mediów energetycznych, wody i kanalizacji w budynkach Urzędu Dzielnicy,
    • realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową;
  2. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem dzielnicowymi budynkami oraz lokalami, w których mieści się siedziba Urzędu Stanu Cywilnego związanych z:
    • zapewnieniem czystości w pomieszczeniach biurowych i sali ślubów,
    • dokonywaniem napraw, konserwacji, remontów i modernizacji,
    • zapewnieniem ochrony;
  3. zapewnienie ochrony osób i mienia w budynkach i lokalach użytkowanych przez Urząd Dzielnicy, m.in. poprzez:
    • opracowywanie dokumentacji ochrony obiektów Urzędu Dzielnicy pod nadzorem Biura właściwego w sprawach ochrony osób i mienia,
    • nadzór nad stosowaniem zasad dostępu do pomieszczeń w Urzędzie Dzielnicy,
    • budowę, rozbudowę oraz serwis systemów zabezpieczenia technicznego w ramach wykonywanych zadań pod nadzorem Biura właściwego w sprawach ochrony osób i mienia,
    • zakup plomb lub innych środków zabezpieczenia,
    • współpracę z biurem właściwym w sprawach ochrony osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej siedzib Urzędu Dzielnicy, delegatur biur oraz filii archiwum zakładowego Urzędu;
  4. zapewnienie obsługi technicznej, w tym m.in.:
    • sprawnego funkcjonowania sprzętu biurowego, wykonywanie drobnych napraw i prac konserwacyjnych,
    • zapewnienie warunków techniczno-materialnych do przeprowadzania wyborów i referendów,
    • wykonywanie prac fizycznych związanych m.in. z obsługą przeprowadzek, pracami malarskimi itp.;
  5. zarządzanie parkingami zgodnie z właściwością;
  6. nadzór oraz kontrola prac wykonywanych zgodnie z zawartymi przez wydział umowami.
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00

Więcej na temat działania urzędu w komunikacie...